Jak kupować?

Jak kupować w e-sklepie Systemy Reklamowe?

Postaramy się aby zakupy, których Państwo będą dokonywać w e-sklepie Systemy Reklamowe przebiegły sprawnie i bez zakłóceń.

Oto kilka prostych kroków do udanych zakupów:

  1. Najpierw proszę wskazać kategorię produktu z menu znajdującego się po lewej stronie.
  2. Poszukiwany produkt należy wybrać klikając na jego nazwę lub fotografię.
  3. Prosimy dokładnie zapoznać się z opisem produktu. 
  4. Wybrać z list wyboru odpowiednią kombinację
    dostępnych wariantów produktu 
    np wielkość, kolor itp, 
  5. Jeśli wybrany produkt został już dokładnie zdefiniowany (warto sprawdzić uaktualniony opis)
    należy wpisać zamawianą ilość produktu i kliknąć przycisk [Do koszyka].
  6. Po umieszczeniu produktu w koszyku można kontynuować zakupy.
  7. W każdej chwili mogą Państwo zobaczyć zawartość swojego koszyka,
    klikając link [Koszyk] w menu.
  8. Po zapoznaniu się z jego zawartością, można kontynuować zakupy
    klikając link [Kontynuuj zakupy]
    lub przejść do następnego etapu składania zamówienia
    klikając przycisk [Złóż zamówienie].
  9. Teraz należy wybrać odpowiednią formę przesyłki, oraz rodzaj płatności
    (przedpłata na konto, Płatności.pl, transferuj.pl bądź płatność przy odbiorze).

 Towary o łącznej wartości przekraczającej 1000 zł w przypadku przedpłaty są wysyłane na Nasz koszt.

Prosimy dokładnie wypełnić dane osobowe:
imię nazwisko, e-mail, telefon, dokładny adres, itd.

UWAGA!
Jeśli zakup dokonywany jest przez osobę fizyczną, pola Nazwa firmy oraz NIP powinny pozostać nie wypełnione!

Jeśli chcą Państwo, aby na fakturze widniał numer NIP, prosimy o napisanie tego w polu NIP lub UWAGI.

Jeśli jako formę płatności wybrali Państwo przedpłatę należną kwotę (produkty + koszt wysyłki), prosimy wpłacić na nasze konto po akceptacji zamówienia przez sklep.
W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia oraz imię i nazwisko bądź nazwę firmy na którą zostało złożone zamówienie.

Termin realizacji zamówienia: od 24h do 5-6 dni roboczych.

Termin może ulec wydłużeniu, jeśli zamówionego produktu nie posiadamy na magazynie.
W takiej sytuacji zostaną Państwo poinformowani o terminie realizacji.
Jeśli zatwierdzą Państwo podany okres zamówienie trafi do realizacji.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź problemy z działaniem sklepu, proszę pisać lub dzwonić udzielimy wszystkich niezbędnych informacji i pomożemy w zakupie towaru oraz finalizacji zamówienia.

Obsługa e-sklepu od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

Infolinia: 12 411 55 88
e-mail: biuro@foliograf.pl

Zamówienia złożone po godz. 16.00 będą obsługiwane w następnym dniu roboczym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl